Hoe de inlogproblemen in Microsoft Account op te lossen?
Kunt u zich niet aanmelden bij uw Microsoft-account? Of zoekt u een oplossing om online in te loggen op uw account? Wees gerust als we zijn om u te helpen met het probleem. Het enige dat u hoeft te doen, is onze website hier te bezoeken op Microsoft Klantenservice Nederland om het probleem meteen op te lossen. Nu zou u de onderstaande stappen moeten volgen.
Online aanmelden bij uw Microsoft-account:
- Eerst moet u naar Microsoft-account gaan en vervolgens klikken om u aan te melden bij uw account.
- Vervolgens moet u uw e-ID, telefoonnummer, enz. Of andere aanmeldingsgegevens invoeren die u hebt voor services zoals Outlook, Office en vervolgens moet u op de knop Volgende klikken.
- Als u nog geen account hebt, hoeft u alleen maar een account aan te maken. Door op het weergegeven scherm te klikken ‘Geen account? CreĆ«er er een'.
- Nu moet u uw wachtwoord invoeren en u kunt er ook voor kiezen om op het vakje "Houd mij aangemeld" te klikken, maar dit moet u alleen doen als het uw personal computer / laptop is en geen gedeelde.
- Controleer eerst of de ‘Caps lock’ -sleutel niet is ingeschakeld en of u de juiste gegevens hebt ingevoerd.
- Vervolgens moet u ervoor zorgen dat u uw browsergeschiedenis wist en vervolgens opnieuw probeert in te loggen vanuit een andere browser.
- Als u uw wachtwoord bent vergeten of als er een fout wordt weergegeven, kunt u uw Microsoft-account altijd opnieuw instellen. Volg hiervoor de onderstaande instructies:
- U moet naar de pagina ‘Uw account herstellen’ gaan en vervolgens op de weergegeven inlogpagina uw e-mailadres, telefoonnummer, enz. Invoeren.
- Als u bent aangemeld voor beveiligingsinformatie, ontvangt u een eenmalige code voor uw nummer of e-mail-ID. Hierna kunt u een nieuw wachtwoord maken.
- Nadat u klaar bent, moet u uw wachtwoord invoeren en vervolgens op de knop ‘Volgende’ klikken.
Lees ook deze blog: Hoe verwijderde database te herstellen met Microsoft Backup?